Typ | Rok produkcji | Nr seryjny | Nr boczny | Użytkownik | Inne |
1 seria produkcyjna | |||||
---|---|---|---|---|---|
W-3 | 1978 | 300101 | PZL-Świdnik | do prób statycznych | |
W-3 | 1979 | 300102 | PZL-Świdnik | pierwszy lot 16.11.1979 | |
W-3 | 1982 | 300103 | SP-PSB | PZL-Świdnik | pierwszy lot 06.05.1982, nielot, używany do szkolenia |
W-3 | 1984 | 300104 | SP-PSC | PZL-Świdnik | pierwszy lot 24.07.1984, nielot |
W-3 | 1984 | 300105 | SP-PSD | PZL-Świdnik | pierwszy lot 04.06.1984, nielot używany do testowania wirników |
W-3 | 1984 | 300106 | SP-PSE | PZL-Świdnik | pierwszy lot 26.11.1984, nielot |
2 seria produkcyjna | |||||
W-3 | 1986 | 310201 | SP-SUC | Heliseco (Polska) | |
W-3 | 1987 | 310202 | CCCP-04101 | Areoflot (ZSRR) | zniszczony 13.01.1989 |
W-3ŚRR | 1987 | 300203 | 0203 | polskie WL | |
W-3AS | 1988 | 310204 | SP-SYA | Aeroflot (ZSRR); Heliseco (Polska) |
|
W-3AS | 1988 | 310205 | SP-SUH | Aeroflot (ZSRR); Heliseco (Polska) |
|
W-3AS | 1988 | 310206 | EC-JPC | Aeroflot (ZSRR); Heliseco (Polska); HISPANICA De AVIACION (Hiszpania) |
|
W-3AS | 1988 | 310207 | SP-SUZ | Aeroflot (ZSRR); Heliseco (Polska) |
|
W-3AS | 1988 | 310208 | SP-SUA | PZL-Świdnik | |
W-3T | 1989 | 310209 | 0209 | polska MW | |
W-3AS | 1988 | 310210 | EC-JPJ | PZL-Świdnik; Instytut Kardiologii (Polska); WKTS-Lublin (Polska); Heliseco (Polska); HISPANICA De AVIACION (Hiszpania) |
|
3 seria produkcyjna | |||||
W-3AS | 1990 | 310301 | SP-SUI | Telekomunikacja Polska (Polska); Heliseco (Polska) |
|
W-3AS | 1989 | 310302 | SP-SUK | Aeroflot (ZSRR); Heliseco (Polska); ??? (Hiszpania) |
|
W-3AS | 1989 | 310303 | EC-JPA | Aeroflot (ZSRR); Heliseco (Polska); Eliwork (Italy); ??? (Hiszpania) |
|
W-3T | 1989 | 310304 | 0304 | polska MW | |
W-3AS | 1989 | 310305 | SP-SUM | Aeroflot (ZSRR); Heliseco (Polska) |
|
W-3AS | 1989 | 310306 | SP-SUN | Aeroflot (ZSRR); Heliseco (Polska) |
|
W-3AS | 1989 | 310307 | SP-SUT | Aeroflot (ZSRR); Heliseco (Polska) |
|
W-3AS | 1989 | 310308 | SP-SUF | Aeroflot (ZSRR); Heliseco (Polska) |
|
W-3 | 1990 | 310309 | CCCP-04112 | Aeroflot, (ZSRR) | zniszczony 23.07.1990 |
W-3AS | 1990 | 310310 | EC-JPB | Aeroflot (ZSRR); Heliseco (Polska); ??? (Hiszpania) |
|
W-3AS | 1990 | 310311 | SP-SYC | Aeroflot (ZSRR); Heliseco (Polska) |
|
W-3AS | 1990 | 310312 | SP-SYD | Aeroflot (ZSRR); Heliseco (Polska) |
|
W-3AS | 1990 | 310313 | SP-SUG | Aeroflot (ZSRR); Heliseco (Polska) |
|
W-3AS | 1990 | 310314 | I-SOKO | Aeroflot (ZSRR); Heliseco (Polska); Eliwork (Italy) |
|
W-3 | 1990 | 310315 | SN-31 XP | polski MSW polska Policja |
|
W-3 | 1990 | 310316 | 6501 | birmańskie SP | |
W-3 | 1990 | 310317 | 6515 | PZL-Świdnik; birmańskie SP |
prototyp uzbrojonego W-3U Salamandra (z wyposażeniem z Mi-24W),rozbrojony i sprzedany do Birmy |
W-3 | 1990 | 310318 | SP-SUW | PZL-Świdnik | prototyp uzbrojonego W-3K Huzar (z południowo-afrykańskim wyposażeniem), później prototyp uzbrojonego W-3W |
W-3AS | 1990 | 310319 | SP-SWA | Aeroflot (ZSRR); PZL-Świdnik; HeliBravo (Hiszpania) |
|
W-3AS | 1990 | 310320 | SP-SUR | Aeroflot (ZSRR); Heliseco (Polska) |
|
W-3AS | 1990 | 310321 | SP-SUS | Aeroflot (ZSRR); Heliseco (Polska) |
|
W-3 | 1990 | 310322 | 6502 | birmańskie SP | |
W-3 | 1990 | 310323 | 6503 | birmańskie SP | |
4 seria produkcyjna | |||||
W-3 | 1990 | 310401 | 6504 | birmańskie SP | |
W-3 | 1990 | 310402 | 6505 | birmańskie SP | |
W-3 | 1990 | 310403 | 6506 | birmańskie SP | |
W-3 | 1991 | 310404 | 6507 | birmańskie SP | |
W-3 | 1991 | 310405 | 6508 | birmańskie SP; Ranguna Museum (Birma) |
nielot |
W-3 | 1991 | 310406 | 6509 | birmańskie SP | |
W-3 | 1991 | 310407 | 6510 | birmańskie SP | |
W-3RM | 1990 | 310408 | PZL-Świdnik | prototyp W-3RM do prób statycznych | |
W-3S | 1991 | 310409 | 6511 | birmańskie SP | wersja VIP |
W-3S | 1991 | 310410 | 6512 | birmańskie SP | wersja VIP |
W-3RM | 1991 | 310411 | SP-SYG | PZL-Świdnik | prototyp W-3RM pierwszy lot 04.1991 |
W-3AS | 1991 | 310412 | SP-SUB | PZL-Świdnik; Heliseco (Polska) |
rozbity 13.07.2005 podczas gaszenia pożarów w pobliżu Tineo |
W-3 | 1991 | 310413 | 5N-UYI | PZL-Świdnik; Okada Air (Nigeria) |
|
W-3 | 1992 | 310414 | SN-30 XG | polski MSW polska Straż Graniczna |
|
W-3T | 1993 | 310415 | 0415 | polskie SP | |
W-3 | 1993 | 310416 | SP-SXT | TOPR | rozbity 11.08.1994 podczas misji ratunkowej w Tatrach |
W-3RL | 1993 | 310417 | 0417 | polskie SP | |
W-3R | 1993 | 310418 | 0418 | polskie SP | |
W-3R | 1993 | 310419 | 0419 | polskie SP | |
W-3A | 1992 | 310420 | SN-32 XP | polski MSW polska Policja |
|
5 seria produkcyjna | |||||
W-3RL | 1993 | 310501 | 0501 | polskie SP | |
W-3RL | 1993 | 310502 | 0502 | polskie SP | |
W-3A | 1992 | 370503 | D-HSNA | niemiecka Policja | |
W-3S | 1993 | 330504 | 504 | polskie SP | |
W-3RM | 1992 | 390505 | 0505 | polska MW | |
W-3RM | 1992 | 390506 | 0506 | polska MW | |
W-3 | 1993 | 370507 | SP-SXZ | TOPR | rozbity 29.01.2003 podczas misji ratunkowej w Tatrach |
W-3A2 | 1998 | 370508 | SP-SSL | PZL-Świdnik; HeliBravo (Hiszpania) | pierwszy W-3 z 4 osiowym autopilotem |
W-3AM | 1996 | 370509 | HL-9256 | Helikorea (Korea Pd.) | |
W-3RM | 1993 | 390510 | 510 | polski MSW GROM |
rozbity 21.08.1998 podczas treningu GROMu |
W-3RM | 1993 | 390511 | 0511 | polska MW | |
W-3RM | 1993 | 390512 | 0512 | polska MW | utracony 12.03.1997 podczas misji ratunkowej nad Bałtykiem |
W-3RM | 1996 | 390513 | 0513 | polska MW | |
W-3AM | 1995 | 370514 | HL-9220 | City Air (Korea Pd.) | Maszyna z pływakami jak w RM, rozbity 10.01.1997 w pobliżu Seulu |
W-3AM | 1994 | 370515 | SP-FSU
EC-KGT |
PZL Świdnik; Policja ZEA HISPANICA De AVIACION (Hiszpania) |
|
W-3T | 1994 | 360516 | 0516 | polskie SP | |
W-3T | 1994 | 360517 | 0517 | polskie SP | |
W-3T | 1994 | 360518 | 0518 | polskie SP | |
W-3RL | 1994 | 360519 | 0519 | polskie SP | |
W-3T | 1994 | 360520 | 0520 | polskie SP | |
6 seria produkcyjna | |||||
W-3W | 1994 | 360601 | 0601 | polskie WL | |
W-3W | 1994 | 360602 | 0602 | polskie WL | |
W-3W | 1994 | 360603 | 0603 | polskie WL | |
W-3W | 1994 | 360604 | 0604 | polskie WL | |
W-3W | 1994 | 360605 | 0605 | polskie WL | |
W-3W | 1994 | 360606 | 0606 | polskie WL | |
W-3W | 1994 | 360607 | 0607 | polskie WL | rozbity 10.08.1996 |
W-3W | 1994 | 360608 | 0608 | polskie WL | |
W-3W | 1994 | 360609 | 0609 | polskie WL | |
W-3W | 1994 | 360610 | 0610 | polskie WL | |
W-3W | 1995 | 360611 | 0611 | polskie WL | |
W-3WA | 1995 | 360612 | 0612 | polskie WL | |
W-3WA | 1995 | 360613 | 0613 | polskie WL | |
W-3W | 1995 | 360614 | 0614 | polskie WL | |
W-3W | 1995 | 360615 | 0615 | polskie WL | |
W-3W | 1995 | 360616 | 0616 | polskie WL | |
W-3W | 1995 | 360617 | 0617 | polskie WL | |
W-3T | 1996 | 360618 | 0618 | polskie SP | |
W-3T | 1996 | 360619 | 0619 | polskie SP | |
W-3T | 1996 | 360620 | 0620 | polskie SP | |
7 seria produkcyjna | |||||
W-3RL | 1996 | 360701 | 0701 | polskie SP | |
W-3RL | 1996 | 360702 | 0702 | polskie SP | |
W-3AM | 1996 | 370703 | HL-9221 | City Air (Korea Pd.); Hanyang Aviation (Korea Pd.) | |
W-3AM | 1996 | 370704 | HL-9222 | City Air (Korea Pd.); Hanyang Aviation (Korea Pd.) | |
W-3A | 1996 | 370705 | I-SOKL | HeliBravo (Hiszpania); Eliwork (Italy) |
|
W-3AM | 1996 | 370706 | HL-9255 | Daewoo (Korea Pd.) | rozbity 08.03.1998 w pobliżu Pongwha-Gun |
W-3AM | 1996 | 370707 | EC-JUM | Helikorea (Korea Pd.); HISPANICA De AVIACION (Hiszpania) |
|
W-3A | 1997 | 370708 | D-HSNB | niemiecka Policja | rozbity 17.01.2005 w pobliżu Tahlheim |
W-3A | 1996 | 370709 | 0709 | czeskie SP | |
W-3A | 1996 | 370710 | 0710 | czeskie SP | zniszczony 12.02.2001 |
W-3A | 1996 | 370711 | 0711 | czeskie SP | |
W-3A | 1996 | 370712 | 0712 | czeskie SP | |
W-3A | 1996 | 370713 | 0713 | czeskie SP | |
W-3A | 1996 | 370714 | 0714 | czeskie SP | |
W-3A | 1996 | 370715 | 0715 | czeskie SP | |
W-3A | 1996 | 370716 | 0716 | czeskie SP | |
W-3A | 1996 | 370717 | 0717 | czeskie SP | |
W-3A | 1997 | 370718 | 0718 | czeskie SP | |
W-3A | 1997 | 370719 | 0719 | czeskie SP | |
W-3ŚRR | 1998 | 360720 | 0720 | polskie WL | |
8 seria produkcyjna | |||||
W-3A | 2003 | 310801 | RA-04399 | Panh Krasnodarski Kraj (Rosja) | |
W-3A | 2001 | 370802 | 002 | Daegu Korea (Korea Pd.) | rozbity 18.01.2003 w pobliżu Daegu |
W-3AM | 1997 | 370803 | HL-9259 | City Air (Korea Pd.); | |
W-3AM | 1997 | 370804 | EC-JUN | TCT Bay Dich Vu (Vietnam); Daewoo (Korea Pd.); Helikorea (Korea Pd.); HISPANICA De AVIACION (Hiszpania) |
|
W-3AM | 1997 | 370805 | EC-JUL | Daewoo (Korea Pd.); Helikorea (Korea Pd.); HISPANICA De AVIACION (Hiszpania) |
|
W-3WA | 1997 | 360806 | 0806 | polskie WL | |
W-3WA | 1997 | 360807 | 0807 | polskie WL | |
W-3WA | 1997 | 360808 | 0808 | polskie WL | |
W-3WA | 1997 | 360809 | 0809 | polskie WL | |
W-3WA | 1997 | 360810 | 0810 | polskie WL | |
W-3PL | 1997 | 360811 | 0811 | polskie WL | |
W-3AM | 1998 | 370812 | HL-9264 | Helikorea (Korea Pd.); Daewoo (Korea Pd.); Helikorea (Korea Pd.) |
|
W-3WARM | 1998 | 360813 | 0813 | polska MW | |
W-3AM | 1999 | 370814 | 119 | Choong Naam Korea (Korea Pd.) | |
W-3WARM | 1999 | 360815 | 0815 | polska MW | |
W-3PSOT | 1998 | 360816 | 0816 | polskie WL | |
W-3WA | 1997 | 360817 | 0817 | polskie WL | |
W-3WA | 1997 | 360818 | 0818 | polskie WL | |
W-3PL | 1997 | 360819 | 0819 | polskie WL | |
W-3PL | 1997 | 360820 | 0820 | polskie WL | |
9 seria produkcyjna | |||||
W-3PL | 1999 | 360901 | 0901 | polskie WL | prototyp „głuszca” |
W-3WA | 1999 | 360902 | 0902 | polskie WL | rozbity 15.12.2004 w Iraku 1 2 |
W-3WA | 2000 | 360903 | 0903 | polskie WL | |
W-3WA | 2000 | 360904 | 0904 | polskie WL | |
W-3WA | 2000 | 360905 | 0905 | polskie WL | |
W-3WARM | 2002 | 360906 | 0906 | polska MW | |
W-3ŚRR | 2005 | 360907 | 0907 | polskie WL | |
W-3WA | 2004 | 360908 | SP-SXW | TOPR | |
W-3WA | 2000 | 360909 | 0909 | polskie WL | |
W-3WA | 2000 | 360910 | 0910 | polskie WL | |
W-3AE | 2000 | 360911 | 0911 | polskie WL | |
W-3A | 2006 | 360912 | 0912 | ||
W-3AM | 2006 | 360913 | SN-33 XG | polska Straż Graniczna | |
W-3A | 2006 | 360914 | 0914 | ||
W-3S | 2008 | 360915 | 0915 | polskie SP | |
W-3S | 360916 | 0916 | polskie SP |
370515 przynajmniej w sierpniu 2010 latał ze znakami EC-KGT