Nowe wersje bwp Bradley

Nośnik 120mm moździerza M121 (jest to instalowana na pojeździe wersja moździerza M120), na zdjęciu wóż wyposażony jest w pancerz reaktywny.

Wóz ewakuacji medycznej.

Nawiązujący budową do M577 wóz dowodzenia i kontroli.

Obecnie używana, najnowsza wersja wozu M2A3, widoczne są duże (wyposażone w niezależne kanały termowizyjne) celowniki działonowego i dowódcy.

O elementy układu jezdnego i napędowego M2 Bradley oparty jest również program modernizacji armatohaubic M109 do standardu Paladin Integrated Management.

Obecnie (po wykupieniu w 2005 roku United Defense) właścicielem praw do Bradleya jest BAE Systems Land and Armaments.

Reklamy

One comment

  1. Nie wolno zapominać że na bazie BWP M2 powstało wiele innych wersji specjalistycznych, jak wyprodukowany w bardzo małej serii duży wóz dowodzenia M4, oparte o jego podwozie nośniki gąsienicowe np. M270 MLRS, nawet piechota morska swoje amfibijne transportery opancerzone AAVP-7 modernizując do standardu AAVP-7A1 wyposażyła w zawieszenie z BWP M2A2/A3.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s